Sunday, March 29, 2009

Blue Valley

Blue Valley

Need something simple to match that blue outfit of yours? Here's the perfect item ;)





RM12.00 (SOLD)

Approx 3cm from top of ear hook

~Materials: swarovski bicones, spacers with antique silver color finish, glass cube beads, seed beads~


2 comments:

55 said...

嗨~你好!
我是從tako那邊連過來的!
看了你的作品~
都很特別,而且都是獨一的作品~
不過我可以有個要求嗎?
我很喜歡你做的這個款式~
不過珠子方面可以換成黃色的嗎?
我個人偏愛黃色的飾品~!
拜托你咯

Charming Pieces said...

嗨yuki!

不好意思~这么迟才回你的留言... 最近工作方面真的好忙 =(

谢谢你对我作品的支持哦 ^^ 可是这个耳环用的那个四方珠子我没黄色耶 =( 真的很对不起~

xoxo
Shi Min